Dienstag, 10. Februar 2015

Cursuri Germana lectia 6


Cursuri Germana lectia 6

 

In aceasta lectie de germana veti invata despre :
Citit si scris / Lesen und schreiben
Eu citesc./Ich lese.
Eu citesc o litera./Ich lese einen Buchstaben.
Eu citesc un cuvânt./Ich lese ein Wort.
Eu citesc o propozitie./Ich lese einen Satz.
Eu citesc o scrisoare./Ich lese einen Brief.
Eu citesc o carte./Ich lese ein Buch.
Eu citesc./Ich lese.
Tu citesti./Du liest.
El citeste./Er liest.
Eu scriu./Ich schreibe.
Eu scriu o litera./Ich schreibe einen Buchstaben.
Eu scriu un cuvânt./Ich schreibe ein Wort.
Eu scriu o propozitie./Ich schreibe einen Satz.
Eu scriu o scrisoare./Ich schreibe einen Brief.
Eu scriu o carte./Ich schreibe ein Buch.
Eu scriu./Ich schreibe.
Tu scrii./Du schreibst.
El scrie./Er schreibt.

VIDEO:

 

 
Ati urmarit lectia 6 Citit si Scris din cursuri germana audio
durata 3 minute 13 secunde. Cursuri germana lectia Citit si Scris


Pentru mai multe informaţii. 

 Cu ajutorul acestui curs gratuit de limba germana puteti invata germana online si rapid .
 https://www.facebook.com/groups/Cursdelimbagermana/
 https://www.facebook.com/DigitalPhotographyWallpapers.HD

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen