Montag, 9. Februar 2015

Cursuri Germana lectia 10 / Ieri azi maine / Gestern – heute – morgen / lectia 10 video

Cursuri Germana lectia 10 / Ieri azi maine / Gestern – heute – morgen / lectia 10 video


In aceasta lectie de germana video veti invata despre :
 
Ieri a fost sâmbata./Gestern war Samstag.
Ieri am fost la cinematograf./Gestern war ich im Kino.
Filmul a fost interesant./Der Film war interessant.
Azi este duminica./heute ist Sonntag.
Astazi nu lucrez./Heute arbeite ich nicht.
Eu ramân acasa./Ich bleibe zu Hause.
Mâine este luni./Morgen ist Montag.
Mâine lucrez din nou./Morgen arbeite ich wieder.
Eu lucrez în birou./Ich arbeite im Büro.
Cine este acesta?/Wer ist das?
Acesta este Peter./Das ist Peter.
Peter este student./Peter ist Student.
Cine este aceasta?/Wer ist das?
Aceasta este Martha./Das ist Martha.
Martha este secretara./Martha ist Sekretärin.
Peter si Martha sunt prieteni./Peter und Martha sind Freunde.
Peter este prietenul Marthei./Peter ist der Freund von Martha.
Martha este prietena lui Peter./Martha ist die Freundin von Peter.




Pentru mai multe informaţii. 

 Cu ajutorul acestui curs gratuit de limba germana puteti invata germana online si rapid .
 https://www.facebook.com/groups/Cursdelimbagermana/
 https://www.facebook.com/DigitalPhotographyWallpapers.HD

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen