Samstag, 21. Februar 2015

Buna! Autodidacti in germana eu nu am auzit, poate Titulescu, Iorga... Germana repede nu exista.


Buna! Autodidacti in germana eu nu am auzit, poate Titulescu, Iorga...
Germana repede nu exista.

 




Germana se invata cu dialog, feedback, multa munca, multa repetitie si nervi.... muulti nervi. Asa ca daca aveti sentimentul de frustrare ca nu va puteti exprima asa cum ati dori, sunteti deja pe drumul cel bun.
Software de invatat va va entuziasma un pic la inceput apoi il veti abandona gradat. Mii de linkuri pe net care dau sfaturi si retzete utile sunt de apreciat, dar fara munca asidua de dialog nu aduc nimic.
E nevoie sa intre pe ochi si sa iasa pe gura.
E nevoie sa intre pe urechi si sa iasa pe gura.
Trebuie sa te auzi vorbind, sa iesi in emisie.
Astea la un om adult trebuie sa se intample de vreo 15 ori pentru fiecare notiune, cuvant, regula...
Respectand regulile astea nu o sa stim germana, ci doar asa o abureala la inceput, dar ne va creste increderea si vor scade nervii.
Cum sa invat limba germana repede (fara sa merg la un curs)? Eu cred ca acea germana va fi ceva groaznic de aiurea, si cum va va pune cineva sa vorbiti unui austriac direct va veti inhiba. Sunt doar reguli care tin de constructia omului si nu au de-a face cu germana in sine, ci cu orice limba straina invatata la varsta avansata (adica nu mai ai 3-5 ani). 
Eu sfatuiesc lumea sa faca cursuri intre persoane fizice, cu dialoguri (chiar daca dialogul e de rahat si enerveaza). Germana fara curs e ca patinajul fara curs, e ca schiul fara curs, e ca inotul fara curs (astea cand nu le-ai invatat cu pustii in copilarie). Nu se lipeste corect, ba apare opozitia propriului creier la proces!
V-am motivat destul? La treaba si puneti baza pe multa munca si exercitiu (merita efortul, tinand cont ca germana TREBUIE)
 
Pentru mai multe informaţii. 
 Cu ajutorul acestui curs gratuit de limba germana puteti invata germana online si rapid .
 https://www.facebook.com/groups/Cursdelimbagermana/
 https://www.facebook.com/DigitalPhotographyWallpapers.HD
https://www.facebook.com/groups/Cine.e.single.si.isi.cauta.iubit.iubita/
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen