Samstag, 21. Februar 2015

Mesaje de buna dimineata, SMS de buna dimineata, Urari de buna dimineata, Mesaje de buna dimineata pentru iubita, SMS de buna dimineata pentru iubita, Urari de buna dimineata pentru prieten si prietena, Mesaje de buna dimineata pentru el, SMS de buna dimineata pentru ea! Mesaje de buna dimineata, SMS de buna dimineata, Urari de buna dimineata, Mesaje de buna dimineata pentru iubita, SMS de buna dimineata pentru iubita, Urari de buna dimineata pentru prieten si prietena, Mesaje de buna dimineata pentru el, SMS de buna dimineata pentru ea!

Mesaje de buna dimineata, SMS de buna dimineata, Urari de buna dimineata, Mesaje de buna dimineata pentru iubita, SMS de buna dimineata pentru iubita, Urari de buna dimineata pentru prieten si prietena, Mesaje de buna dimineata pentru el, SMS de buna dimineata pentru ea!

 
























Buna dimineata, buna dimineata, buna dimineata!(Lorelei de Ionel Teodoreanu)
Esti ultimul suras inainte de culcare, esti primul gand cand ma trezesc dimineata. Buna dimineata, iubire!
Sa ai o zi frumoasa, iar soarele sa-ti incalzeasca inima!
Buna dimineata, sper sa deschizi ochii cu un zambet pe buze, asa cum am facut eu gandindu-ma la tine!
O dimineata frumoasa incepe cu o vorba buna! Draga mea, te sarut!
Soarele nu ar straluci, cerul nu ar fi senin si eu nu as fi fericit daca nu ai fi tu. Buna dimineata!
Tu nu stii de mine, nu stii cine sunt. Dar eu mi-am creat o lume in care ne iubim si tu ma stii, ma vrei, ma ai, iar eu te privesc si nu-mi ajunge, te simt si nu ma satur, te am si te mai vreau. Buna dimineata!
Buna dimineata, as vrea sa fiu prima raza de soare ce iti mangaie chipul dimineata, dar stiu ca nu pot. As vrea sa fiu ultima raza de luna ce te adoarme, dar stiu ca nu pot. Sunt doar un om ce te iubeste si fara tine nu traieste!
Cine se trezeste de dimineata este mult mai obosit, cine se scoala mai tarziu e mult mai fericit. De-asta nu ti-am dat mesaj de la primele ore ale diminetii.
Un nou soare, o noua zi, un nou mesaj. Vreau sa uiti de toate problemele vietii atata timp cat esti cu mine. Buna dimineata!
Viata nu este intotdeauna cum ne-o dorim, dar o traim cum putem mai bine. Nu exista viata perfecta, dar exista momente perfecte, ca acesta! Buna dimineata!
Ai crede ca te-am uitat, ai crede ca nu-mi pasa sau ai crede ca nu ma gandesc la tine. Te inseli, inca esti in visele mele. Buna dimineata!
In fiecare dimineata cand iti trimit un mesaj de buna dimineata, iti mai trimit si un mesaj silentios in care iti spun ca m-am gandit la tine din momentul in care m-am trezit. Buna dimineata!
Desi suntem la sute de kilometri distanta, un mesaj tot ne poate atinge sufleteste si ne poate aduce un zambet pe buze. Buna dimineata, iubirea mea!
Bună dimineaţa, iubire!
M-am trezit cu ea, în braţe,
în sufletul meu,
în gândul meu,
peste tot, în preajma mea…
mi-a încătuşat sufletul,
mi-a descifrat şoaptele…
o aud, o simt,
inundându-mi inima…
Bună dimineaţa, iubire.
Te iubesc atât cât mai pot,
şi cât mi-a rămas,
ca să fac primul pas,
spre tine… (Eli Gîlcescu)

Adunate, citate, răsucite! 

Mesaje de buna dimineata, SMS de buna dimineata, Urari de buna dimineata, Mesaje de buna dimineata pentru iubita, SMS de buna dimineata pentru iubita, Urari de buna dimineata pentru prieten si prietena, Mesaje de buna dimineata pentru el, SMS de buna dimineata pentru ea!

Mesaje de buna dimineata, SMS de buna dimineata, Urari de buna dimineata, Mesaje de buna dimineata pentru iubita, SMS de buna dimineata pentru iubita, Urari de buna dimineata pentru prieten si prietena, Mesaje de buna dimineata pentru el, SMS de buna dimineata pentru ea! 
Mesaje buna dimineata
Cauti mesaje de buna dimineata pe care sa le trimiti iubitului sau iubitei? Aici vei gasi mesaje de buna dimineata simpatice cu care sa iti trezesti prietenul/prietena cu zambetul pe buze. Trimite unul dintre mesajele de buna dimineata si fa-i o bucurie in zori de zi!

Pentru mai multe informaţii. 
 Cu ajutorul acestui curs gratuit de limba germana puteti invata germana online si rapid .
 https://www.facebook.com/groups/Cursdelimbagermana/
 https://www.facebook.com/DigitalPhotographyWallpapers.HD

https://www.facebook.com/groups/Cine.e.single.si.isi.cauta.iubit.iubita/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen