Freitag, 6. Februar 2015

Cursuri Germana lectia 20 Mici discutii / Small Talk 1 Cursuri Germana lectia 20 video


Cursuri Germana lectia 20 Mici discutii  / Small Talk 1 Cursuri Germana lectia 20 video
 
Faceti-va comod! / Machen Sie es sich bequem!
Simtiti-va ca acasa! / Fühlen Sie sich wie zu Hause!
Ce doriti sa beti? / Was möchten Sie trinken?
Iubiti muzica? / Lieben Sie Musik?
Mie îmi place muzica clasica. / Ich mag klassische Musik.
Aici sunt cd-urile mele. / Hier sind meine CDs.
Cântati la un instrument? / Spielen Sie ein Instrument?
Aici este chitara mea. / Hier ist meine Gitarre.
Cântati cu placere? / Singen Sie gern?
Aveti copii? / Haben Sie Kinder?
Aveti un câine? / Haben Sie einen Hund?
Aveti o pisica? / Haben Sie eine Katze?
Aici sunt cartile mele. / Hier sind meine Bücher.
Eu tocmai citesc aceasta carte. / Ich lese gerade dieses Buch.
Ce cititi cu placere? / Was lesen Sie gern?
Mergeti cu placere la concert? / Gehen Sie gern ins Konzert?
Mergeti cu placere la teatru? / Gehen Sie gern ins Theater?
Mergeti cu placere la opera? / Gehen Sie gern in die Oper?

VIDEO:


Pentru mai multe informaţii. 

 Cu ajutorul acestui curs gratuit de limba germana puteti invata germana online si rapid .
 https://www.facebook.com/groups/Cursdelimbagermana/
 https://www.facebook.com/DigitalPhotographyWallpapers.HD

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen