Montag, 9. Februar 2015

Cursuri Germana lectia 15 Fructe si alimente / Früchte und Lebensmittel Lectia 15 video


Cursuri Germana lectia 15 Fructe si alimente / Früchte und Lebensmittel Lectia 15 video


Eu am o capsuna. / Ich habe eine Erdbeere.
Eu am un kiwi si un pepene. / Ich habe eine Kiwi und eine Melone.
Eu am o portocala si un grapefruit. / Ich habe eine Orange und eine Grapefruit.
Eu am un mar si un mango. / Ich habe einen Apfel und eine Mango.
Eu am o banana si un ananas. / Ich habe eine Banane und eine Ananas.
Eu fac o salata de fructe. / Ich mache einen Obstsalat.
Eu manânc o pâine prajita. / Ich esse einen Toast.
Eu manânc o pâine prajita cu unt. / Ich esse einen Toast mit Butter.
Eu manânc o pâine prajita cu unt si gem. / Ich esse einen Toast mit Butter und Marmelade.
Eu manânc un sandvis. / Ich esse ein Sandwich.
Eu manânc un sandvis cu margarina. / Ich esse ein Sandwich mit Margarine.
Eu manânc un sandvis cu margarina si rosii. / Ich esse ein Sandwich mit Margarine und Tomate.
Noi avem nevoie de pâine si orez. / Wir brauchen Brot und Reis.
Noi avem nevoie de peste si friptura. / Wir brauchen Fisch und Steaks.
Noi avem nevoie de pizza si spaghete. / Wir brauchen Pizza und Spagetti.
De ce mai avem nevoie? / Was brauchen wir noch?
Avem nevoie de morcovi si rosii pentru supa. / Wir brauchen Karotten und Tomaten für die Suppe.
Unde este un supermarket? / Wo ist ein Supermarkt?


VIDEO YouTube



Pentru mai multe informaţii. 

 Cu ajutorul acestui curs gratuit de limba germana puteti invata germana online si rapid .
 https://www.facebook.com/groups/Cursdelimbagermana/
 https://www.facebook.com/DigitalPhotographyWallpapers.HD

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen