Freitag, 6. Februar 2015

Cursuri Germana lectia 18 Curatenia în casa / Hausputz Cursuri Germana lectia 18 video

Cursuri Germana lectia 18 Curatenia în casa / Hausputz Cursuri Germana lectia 18 video



Astazi este sâmbata. / Heute ist Samstag.
Astazi avem timp. / Heute haben wir Zeit.

Astazi curatam locuinta. / Heute putzen wir die Wohnung.
Eu curat baia. / Ich putze das Bad.

Sotul meu spala masina. / Mein Mann wäscht das Auto.
Copiii curata bicicletele. / Die Kinder putzen die Fahrräder.

Bunica uda florile. / Oma gießt die Blumen.
Copiii strâng în camera copiilor. / Die Kinder räumen das Kinderzimmer auf.

Sotul meu îsi strânge pe birou. / Mein Mann räumt seinen Schreibtisch auf.
Eu bag rufele în masina de spalat. / Ich stecke die Wäsche in die Waschmaschine.

Eu întind rufele. / Ich hänge die Wäsche auf.
Eu calc rufele. / Ich bügele die Wäsche.

Ferestrele sunt murdare. / Die Fenster sind schmutzig.
Podeaua este murdara. / Der Fußboden ist schmutzig.

Vasele sunt murdare. / Das Geschirr ist schmutzig.
Cine curata ferestrele? / Wer putzt die Fenster?

Cine aspira praful? / Wer saugt Staub?
Cine spala vasele? / Wer spült das Geschirr?




Pentru mai multe informaţii. 

 Cu ajutorul acestui curs gratuit de limba germana puteti invata germana online si rapid .
 https://www.facebook.com/groups/Cursdelimbagermana/
 https://www.facebook.com/DigitalPhotographyWallpapers.HD

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen