Montag, 9. Februar 2015

Cursuri Germana lectia 12 Bauturi / Getränke lectia 12 video


Cursuri Germana lectia 12 Bauturi / Getränke lectia 12 video

Eu beau ceai. / Ich trinke Tee.
Eu beau cafea. / Ich trinke Kaffee.
Eu beau apa minerala. / Ich trinke Mineralwasser.
Bei ceai cu lamâie? / Trinkst du Tee mit Zitrone?
Bei cafea cu zahar? / Trinkst du Kaffee mit Zucker?
Bei apa cu gheata? / Trinkst du Wasser mit Eis?
Aici este o petrecere. / Hier ist eine Party.
Oamenii beau sampanie. / Die Leute trinken Sekt.
Oamenii beau vin si bere. / Die Leute trinken Wein und Bier.
Bei alcool? / Trinkst du Alkohol?
Bei whisky? / Trinkst du Whisky?
Bei cola cu rom? / Trinkst du Cola mit Rum?
Mie nu-mi place sampania. / Ich mag keinen Sekt.
Mie nu-mi place vinul. / Ich mag keinen Wein.
Mie nu-mi place berea. / Ich mag kein Bier.
Bebelusului îi place laptele. / Das Baby mag Milch.

 VIDEO YouTube
 



Copilului îi place cacaoa si sucul de mere. / Das Kind mag Kakao und Apfelsaft.
Femeii îi place sucul de portocale si cel de grapefruit. / Die Frau mag Orangensaft und Grapefruitsaft.


Pentru mai multe informaţii. 

 Cu ajutorul acestui curs gratuit de limba germana puteti invata germana online si rapid .
 https://www.facebook.com/groups/Cursdelimbagermana/
 https://www.facebook.com/DigitalPhotographyWallpapers.HD

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen