Montag, 19. Januar 2015

Lectii gratuite de limba germana - Lectia 20 - Corpul omenesc - Der Körper des Menschen

Lectii gratuite de limba germana - Lectia 20 - Corpul omenesc - Der Körper des Menschen



 Partile capului  - Die Kopfteile
der Kopf = capul 
der Schädel  = craniu
der Stirn = fruntea
das Haar = parul
das Gesicht = fata, chipul
die Schläfen = tamplele
die Nacken = ceafa
der Kinnbacken = falca
der Kiefer = maxilar
der Kinn = barbie
die Bart = barba
der Schnurrbart = mustata
die Auge= ochi;
 das Augenlied = pleoap
 die Augenbraue = spranceana
die Pupille = pupilele
 die Wimper = geana;
die Nase  = nasul
 der Naseflügel = nari; das Nasenloch = nara
das Ohr= urechea
die Wange / die Backe = obraz
der Mund = gura
der Zahn = dinte
 der Backenzahn = masea
 die Lippe = buzele
 die Zunge = limba
  https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi05pt1sIJT1UtpsJu4KE9vr_pPmD7PjnhJUdhDfe7MxOfvlAQbChzY7WjmknwBtcH_rDo_f40sW52qOHrT9w8PSJM6c-4c7R3apzlHr9yn7k8PFXpvzLDHJfcIM1g1CO6Ro2Y2zgBx5V4/s1600/corpul+omenesc+desen+nico.JPG     
Partile corpului - Körperteile
der Hals  = gat
der Rumpf = trunchi
die Wirbelsäule = coloana vertebrala
das Mark = maduva spinarii
die Schulter = umar
die Schulterblatt = omoplat
der Arm = brat 
der Oberarm = brat
der Unterarm = antebrat
der Ellenbogen / Ellbogen = cot
die Handfläch= palma;

handgelenk = incheietura mainii;
der Handrücken = dosul palmei
der Finger = deget
der Fingernagel = unghia de la mana
der Bauch  = burta
die Rippe = coasta
die Brust = piept
 die Brustwarze  = mamelon, sfarc
der Rücken = spate
die Hüfte) = sold
das Becken = bazin
der Hintern = fundul
die Beine = picioarele
der Schenkel, der Oberschenkel  = coapsa
die Wade = pulpa
der Spann = muschi, fibre
das Knie = genunchi
das Schienbein = tibie
die Ferse = calcai
die Zehe = deget de la picior;
der Zehennagel = unghia de la picior
Organele interne - Innere Organe
der Magen  = stomac
die Leber = ficat
die Niere  = rinichi
die Lunge  = plaman
das Herz  = inima

die Bauchspeicheldrüse = pancreas
die Gallenblase = vezica biliara
die Galle = fiere
das Gehirn = creier
der Nerv = nerv  

     

      In situatia in care trebuie sa cautam un doctor, este util sa cunoastem urmatoarele propozitii:

Sunt bolnav. - Ich bin krank.

Prietenul meu este bolnav. - Mein Freund ist krank.

Ma doare aici. - Es tut hier weh.

Ma doare capul. - Ich habe  Kopfschmerzen.


Am febra. - Ich habe fieber.

Ma simt mai bine. - Ich fühle mich besser.


Eu iau medicamente pentru Astm- Ich nehme Medikamente gegen Asthma.

Ma simt mai rau. - Ich fühle mich schlechter.

Sunt insarcinata. - Ich bin schwanger.

Luati pilule contraceptive? - Benutzen Sie Verhütungsmittel.

Am o alergie a pielii. - Ich habe eine Hautallergie.


Am un dinte spart. - Ich habe einen abgebrochenen Zahn.


Am nevoie de anestezie. - Ich brauche eine Betäubung.

Ma dor gingiile. - Das Zahnfleisch tut mir weh.

 Pentru mai multe informaţii.
 Cu ajutorul acestui curs gratuit de limba germana puteti invata germana online si rapid .
 https://www.facebook.com/groups/Cursdelimbagermana/
 https://www.facebook.com/DigitalPhotographyWallpapers.HD

Daca va place, dati un Like la pagina.
https://www.facebook.com/groups/980612931965683/



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen